Bloggpaus

 vet att jag inte har bloggat  på JÄVLIGT  länge. Det är för att jag inte HINNER…  skolan tar så mycket plats . Men nu ska jag börja blogga oftare!  ehhh det får vi se om jag orkar haha. Tror det kommer vara mer på sommaren när skolan är slut.



Men i alla fall denna sommaren ska jag inte utomlands för jag orkar inte! Har aldrig varit i Sverige på   sommaren..  är så jävla trött på att vakna tidigt och åka till flygplatsen.  Men i alla fall  ska vara själv hemma i 1 månad omg så skön.


Så det kommer bli....


♥Vänner & killen


♥Sena sommarkvällar


♥Fester


♥Sol & bad


♥Och massa annat



Längtar redan !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


            


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0