10 Månader med min älskling <3

Under dom här 10 månaderna♥ med dig så har du verkligen visat mig vad riktig kärlek är.
Du får mig alltid att känna mig älskad & speciell.


Du är en sån person som det bara finns en av. Jag har aldrig träffat någon som är så underbar som dig. Du bryr dig alltid om mig. Att få vara din är den finaste gåvan jag någonsin har fått. Jag skulle aldrig svika dig.


Trotts det som har varit jobbigt för oss i slutet så har vi bara kommit närmare varan.


Älskar dig min bebis♥


Grattis till oss på 10 månaders dagen♥




 Du är bara min ♥


               






                               

 Har Inga bra bilder på oss tillsammans :( men kanske nästa vecka läger jag in bilder♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0