God morgon

 

Sitter i soffan och kollar på tv har precis ätit bullar haha..


Det tog inte långt tid att fixa mig . max 15 minuter med smink ,kläder och att fixa håret orkar inte stå i 40 minuter för att fixa mig till skolan  :p


Vädret är som den är FÖRJÄVLIG!  Det är så kallt ute längtar tills sommaren eller något. Men hur ofta är det varmt i Sverige? Ja reser bort varige år och det är alltid kallt eller så regnar det när jag  har kommit tillbacks.  Då har man bara lust att vänta sig om och hoppa in i planet igen… pfff så jobbigt.


Skola …Skola… skola…. skola !!!!!!!  alla mina skoldaga är långa :S jag börjar alltid tidigt och slutar sent.


Idag så börjar jag 8:30 men gud vad mycket senare det blev. Har hemspråk i ED från 14:30 till 16:00 så jag kommer komma hem vid 17:00 tiden..



Ne nu måste jag packa ner datorn i väskan.



Skriver senare kram irma




                                                

Bjuder på Bilden  haha ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0