solarium

Ska snart börja slänga ut kläder från min garderob om jag ens orkar fffiiiifaaaaan ;) eller så blir det att fixa naglarna beroende !!!!!!


Ne idag har jag solat med Inas ♥riktigt snäll tjej  : )



Blev rätt brun men måste sola mer för att jag ska få den färgen jag vill ha.


Efter jag solade så skyndade jag mig hem för att laga mat åt mig och mamma, så snäll dotter jag är (A)


Nee nu har jag inget att skriva om jag är så trött dessa veckor, så jag har inte alls orkat skriva något på min blogg som är roligt eller intressant .



Orkar inte med kläder just nu så jag tror jag ska hoppa in i duschen strax och sedan så ska jag fixa mina naglar. JAG MÅSTE !  : D



Pussss pussss

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0