Sorry

 

Förlåt att jag inte har bloggat på länge. Har  inte haft  så mycket tid.


Igår så va jag ju i Göteborg ! Detta va nog en av de roligaste gångerna. STADEN ÄR SÅ JÄVLA FIN!!!


Jag vakande vid 6:00 tiden i går för att min buss mot stan skulle komma 7:52 för att det fanns inga andra senare bussar  , så jag fick vänta i Juneporten nästan 40 minuter för min buss mot Göteborg skulle komma vid 8:50

Där va jag hela dagen med MIN ÄLSKADE BEBIS


Bussen hem blev vid 20:50 och kom hem till Jönköping  vid 23:00 men jag missade exakt bussen till Huskvarna  så jag fick vänta i 26 minuter ute i kylan!!!!


Men idag så ska jag nog följa med Maria till A6 så får jag la se vad kvällen bjuder på  : )








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0