TRY

 

Vilken dag det har varit !

 

Imorse så skrev jag att jag skulle Luncha med tjejerna och det gjorde jag ,  sedan gick vi en sväng och kollade lite i stan.


Jag hittade 3 saker  inget mer haha .

Jag orkar verkligen inte ta kort och visa vad jag köper hela tiden.



Men idag så provade jag på något nytt ! det kan man faktiskt inte tro om mig att jag köpte en Orange body !!!!!!!  jag  ville bara ha roligt och gick in och provade den, men när ja tänkte efter så tyckte jag att den va rätt okej.


Så jag kollade lite till på den, så  tänkte  jag skit samma jag köper den.



När jag kom hem och fixade och kollade hur det såg ut med kavaj så blev det  snyggt.


Den är konstig men jag gillar den.  




Dagens tipps är ATT VÅGA PROVA NÅGOT NYTT DU DÖR INTE!!!


Bryr mig inte om ni tycker det är fult ;) 



Tjejerna va hemma hos mig , men det gick hem för en stund sedan. Nu ska jag bara chilla med livet och kolla på film haha cao ;)

 




vitt nagellack depend






Så Blev det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0