Tuesday evening



Gud vad tråkig dag det har varit.


Har bara varit hemma och städat inget mer vad annars. Snackat med min baby♥ i tele i ett bra tag hahah.

För en stund sedan kollar jag klart  Mean Girls 2, rätt bra film men jag tycker att första delen va bättre.


Imorgon så vet jag inte vad som händer. Jag och tjejerna ska nog gå och Luncha på Chili Thai. Kanske senare  på kvällen drar vi nog till mig och kollar på film men det får vi se :D


Men nu ska jag  lägga mig i sängen och kolla på film eller snacka med min Bebo♥..

Hörs imorgon God natt





Wiz Khalifa - Black And Yellow


Kommentarer
Postat av: Kimmey :)

sv: Tack!

Jag är 16 (94:a), dudå? :)

2011-02-16 @ 09:53:32
URL: http://bimbolie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0