Burlesque

Skolan som vanligt dödade mig, slutade vid  13 tiden eee typp…..

Efter skolan gick jag raka vägen till stan med Maria jag skulle byta ut mina skor till nya för mina gamla gick sönder.

Så klart blev det lite shopping samtidigt ;) kom hem runt 16 tiden


Hade fult upp idag att hjälpa mamma  för min bror skulle komma hem idag : ) trodde jag skulle spendera min fredag hemma. Men nej så blev det inte! min bror gick ut och festade , mamma och pappa  kollade på film . 
omg! så det blev jag kvar.....



 så skönt Senare den kvällen  vid 20 tiden så ville  tjejerna gå  på bio, så det  blev  Burlesque med Christina Aguilera och Cher  : )   riktigt bra film rekommenderas starkt..



                                


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0