Malmö 2010



Jag har varit nästan överallt i Sverige, men det finns en stad som jag verkligen tycker mest om  Hittills och det är Malmö.

Föra året i mars så tog jag bussen ner mot Malmö till min kompis Irena. När jag va framme  så va det kväll, men det va inte alls  dött på gatorna som det är där var jag bor.



 Irena och hennes pappa väntade på mig på bussterminalen.  Va så glad över att få träffa henne, för året innan  på sommarlovet så lärde vi känna varandras i Bosnien.  Denna tjejen är helt otrolig hur snäll och  roligt  det är att få vara med henne. Man har aldrig tråkigt med henne . Hon hart alltid ett leende i ansiktet som gör att man börjar själv le.



Samma kväll när vi kom hem till henne så  tog hon ut mig på en gång.  Vi träffade hennes kille och hennes bror och deras kompis vi skulle gå ut och äta på någon restaurang. Att bara sitta och lyssna hur det är mot varandra så börjar man bara skratta.

Sedan tog vi bussen till Bo01  så vackert va det . den kvällen kom vi runt halv 1 på natten så roligt va det på de få timmarna.

 



Nästa dag ville vi dra ut på stan och shoppa lite. När jag va i Malmö så ville en kille träffa mig som jag hade känt sen tidigare. Irena tyckte inte att det va något problem ,så vi va tvungna att stressa oss så att vi skulle va hemma vid 4 för jag skulle träffa han vid 5.
Hon gick till sin kille och jag skulle träffa honom.






Den kvällen glömmer jag aldrig hur nervös jag va.
minns att jag såg honom vänta  en bit bort.





Den kvällen kan jag  aldrig glömma, vi gick promenerade han visade mig omkring i Malmö minns hur Mysigt det va. Tillslut gick vi till Bo01 (havet) satte oss där på en lång bänk och bara pratade. Det  började bli kallt men han värmde mig. (A)

Det började bli sent så vi tog bussen  tillbaks där var Irena bodde , han följde mig hela vägen och stod med mig den kvällen tills hon skulle komma  från sin kille.

Den helgen är ett minne som man har länge kvar. Man fick vara med en underbar vän  som man har alltid roligt med och med en kille som blev ens pojkvän.

 

Brukar fundera för mig själv, tänk om jag inte träffade honom den kvällen.

Då skulle han nog inte vara min Älskling som han är nu i snart 10 månader.    

 

 

 


















Kommentarer
Postat av: Irena Grbic

Den helgen var riktigt rolig!!! Ja vilken tur att du kom till malmö annars hade du aldrig träffat honom!! vi får göra om det!!!!:D:D<3<3

2011-01-31 @ 11:20:03
Postat av: justonlymeee/Irma svarar: Irena

SV: ja det va den :D ja det får vi haha så du får komma upp någon gång till Jönköping :D <3 <3

2011-01-31 @ 11:33:32
URL: http://justonlymeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0