måndag igen

Yess måndan avklarad nu är det bara 4 dagar kvar så är det  helg! Längtar redan  :D .

Idag har inte dagen varit  alls speciell. började skolan klockan 8 trodde jag skulle dö ville slå sönder min väckarklocka  men kunde inte, har redan tagit sönder  två andra och detta får INTE bli min tredje.  Min baby fick underhålla mig på vägen hem men det blev 3 timmars snack istället för 15 min haha rätt åt honom ;) ne men alltid lika roligt att prata med han ♥

Kollade lite kläder på internet och hittade två SKIT FINA JACKOR  från gina. DEN SOM TAR STORLEK  36/38 kommer hemsöka er om de inte finns kvar :O!!!! skojar..


 MÅSTE i alla fall köpas men saken är vilken färg??? GUUUUD hjälp hatar att välja en färg.

     


Aja… Men dags att gå en runda med max  så får vi se vad kvällen bjuder på puss













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0