Saknar dig

Längtar varige dag för att få se ditt ansikte . VARIGE dag så hoppas man på att tiden kommer så att vi två  får  vara med varandra.  Svåra perioden har varit det måste vända nu! saknar dina mjuka härliga kramar som värmer mig, som får mig att känna mig trygg när jag är med dig.
När jag är med dig så glömmer jag bort alla  bekymmer. Du får mig att känna mig speciell , du får mig att le varige dag .



Vi får inte tappa  hoppet. Vi har haft tålamod rätt länge nu och det är svårt för oss båda,  men  livet är inte lätt . Tänker på dig varige dag dygnet runt.

Saknar dig min älskade bebis   för mig kommer du allt vara min älskling





Mina ögon svider är sjukt trött  

Nu är det dags att lägga mig i sängen   och sova




God natt ♥


              


Kommentarer
Postat av: Zooofie

Sv; Tack så mycket! detsamma! :)

2011-01-29 @ 18:14:54
URL: http://vildochgalenn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0