Snö igen !

Detta kan inte vara sant!

 Igår så va snön nästa helt borta och nu på morgonen ser man massa  snö igen.  Helt sjukt!  vaa ute med hunden nyss och gissa vad som  hände mig  ? jag trillade och tappade min mobil i snön  HELVETE vad sur jag blev!!! som tur så gick den inte sönder… men ialla fall när jag kom hem från skolan så låg det par kläder på min säng och en annan liten påse eller hur man ska säga :P


Mamma hade  varit och köpt  en Vit body som jag ville ha YEEES!! :D   Smycken med en passande ring   och en hello Kitty Tröja hahaha naoow :p

Till min Tönt haha

annsofie är den bästa biggsis♥








                                              

En Bra låt med Rihanna som jag lyssnar ofta på ♥


 Rihanna - Your Love 




Kram irma ♥









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0