Några frågor om mig...



Lovar du att vara ärlig?
Absolut
Du heter: Irma 
Beroende av: Redbull,internet och mobilen
Vem behöver du mest just nu: Mina vänner och min familjl
Vad tror folk om dig? bryr mig inte
Stämmer det? Nej det gör det inte, men folk har inget liv, så dom får tro vad dom vill :D
Vad får du oftast komplimanger för? Hmm mina ögon och mina kinder
Brukar du skratta för dig själv? Ja haha 
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: jag kommer nu
Vad har du för mobil operatör: comviq
Är du allergisk i mot något: Nej men mot någon ;)
Har du haft sex: Nej 
Brukar du komma i tid: På minuten.
När mår du bra:när jag shoppar
När blev du fotad senast: Jag tog bilder på mig själv igår :P
Hur känner du dig nu: Trött  
Favorit dryck på morgonen: apelsinjuice
Rakar du benen: Absolut
Är du blyg? Ja ibland
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: hmm kanske :D 
Är du bortskämd: Nej  inte som jag vet.
Vad gör du i morgon: Går till skolan
Vad är det värsta du vet? Att vänta, det klarar jag itne av
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Jadu
Vad behöver du just nu? min bebis
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Ingen, det är bara en kändis.
Vad längtar du till? 29 januari
Hur gammal är du: 17
Tycker du om någon just nu: ja
Gröna eller röda äppeln: Gröna och Röda
Vem ringer du när du är arg/ledsen: bry dig inte 
Vilken tid gick du upp idag: 11
Har du sovit i din egna säng inatt: Ja
Har du strumpor på dig nu: ja
Vad ska du göra ikväll: Jag ska lägga mig tidigt, så jag orkar gå till skolan
Är det okej att gråta: Ja det tycker jag
Bär du glasögon eller linser: Nej inget av det
Har du något husdjur: ja
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej verkligen inte
Har du piercing: ja  
Vill du ha barn: Ja och gärna nu direkt om det hade gått.
Solar du ofta:  bara om det är något specijelt som händer
Är du bra på att laga mat: Jag är fruktansvärt bra på laga mat :P
Gillar du att dansa: Nej jag älskar det.
Är du flygrädd: nej.
Vad dricker du helst när du är törstig:  vatten
Tror du på ett liv efter döden: nej 
Tycker du om sushi: nej
Vad äter du helst när du ser på film: Allt som går, och är gott
Bor dina föräldrar tillsammans: ja :D
Har du tandläkarskräck: Nej
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Nattmänniska
Vilken ögonfärg har du:  mörkbruna
Har du någon gång gråtit dej till sömns: kanske jaa
Biter du på naglarna: Nej aldrig 
Hur ofta tränar/motionerar du: Aldrig, jag är för lat
Senaste låt du hörde: Rihanna-your love 
Vad gör du på helgerna: är med vänner, umgås med familjen, kollar på film






     









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0