YEEEES/ NOOOOO !

Detta kan inte vara sant !

För ett par dagar sen så beställde  jag en pälsväst från nelly.com längtade som fan att den skulle komma.   Fick ett meddelande för en timma sedan att mitt packet har kommit så klart blir man ju glad och nyfiken.

  Men nej nej när jag kom hem och öppnade paketet  så tyckte jag att västen såg stor ut för att vara storlek M. Det va min mamma som sa till mig om du tar storlek  S så köper jag inte den till dig för jag  tror att den kommer vara för liten.  SKOJAR HON ? Hon sa TROR! man kan tro att det är storlek XL ist för M.

 

Tror inte jag ska lämna tillbaks den med mening. Den ska stå i min Garderob och ruttna annars har jag den när jag ska till skogen , men det kommer aldrig att hända ....







                                 




Ser ut som en grizzlybjörn!


Kommentarer
Postat av: Frida

hahahaah <3

2011-01-11 @ 20:39:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0