PFFF



Ligger i sägen och tänker på massa skit saker. Hatar att inte göra något bara sitta hemma det får mig att må dåligt , men saken är att jag inte orkar dra ut. FÅR SKYLLA MIG SJÄLV!  Idag har jag inte gjort något bara varit hemma och städat, senare gick jag och mamma till Willys och handlade. Satte mig och spelade nya GTA på PS3…  
Nu kollar jag lite på Iphone  funderat att köpa men det får jag se om jag orkar vet inte om jag ska ha svart eller vit ?…  
ska  nog kolla om det finns några filmer så ska ligga och kolla lite. Ha det så bra puss♥










Kommentarer
Postat av: Libbe

din latmask! :D vi få hitta på nååååågot snygging!!

2011-07-04 @ 15:56:08
Postat av: Guevacci - Blog of Awesomeness!

Tjenare! Hur är läget? :) Ett tag sedan jag såg din kommentarer i min blogg ^^

2011-07-19 @ 18:44:30
URL: http://guevacci.se
Postat av: Sanna Svedin

Fin blogg! Hur mår du idag? :) Kolla gärna in på min blogg där det pågår en veckans blogg tävling!

2012-10-06 @ 17:53:32
URL: http://gottagetdown.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0