SNÖ NU?

Bloggar typ aldrig bara för att jag inte orkar har för mycket att göra.  Praktiserar varige dag från 10:00 till 18:00 och jag är ju sjukt trött när jag kommer hem , så jag äter, duschar och sedan lägger jag mig. Så jag hinner inte sätta på min dator hmm. Aja inget att göra åt men snart kommer jag nog börjar blogga igen som jag brukar. Har ju en vecka kvar på praktik sen så kommer det nog gå bättre.

 

Ikväll ska jag sitta hemma och ta det lugnt vad annars? Orkar inte gå ut plus det har snöat igår  :S är så jävla arg att man inte ens kan få lite sol tills snön ska komma igen. MEN HALÅÅ måste vi människor gå till solarium  för att vi ska få lite färg.

 

Shhiiiit vissa av oss är lika vita som snön :S





 


Kommentarer
Postat av: Frida Gullarbergs

skönt att nästan all snö är borta nu^^

2011-04-10 @ 12:54:37
URL: http://fgullarbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0