we live for the weekends we' ll never remember

Orkar inte med att blogga dessa dagar men vad ska jag göra ? har fullt upp med skolan och andra saker, så jag hinner inte. Men måste börja blogga mera. Idag va jag ute med tjejerna vi fikade, vad annars ? imorgon så ska jag nog dra upp till a6 men det får jag se om jag orkar med.  Nästa väcka är det praktig i två veckor  :D jag ska praktisera på KICKS i stan med Maria, det kommer blir sjukt roligt ;)


Nu ska jag nog bara ta det lugnt kolla på någon film och inget mer.  skriver nog imorgon vad som händer men är så JÄVLA  trött på allt. Orkar bara inte göra något!!!



Men aja nu blir det film puss hej ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0